Home          Over Ons   

 

Vragen          Contact 

AcademievoorCoaching

 

 Opleidingen & Trainingen                                Individuele Coaching                                 Teamcoaching

 

 

Klachtencommissie

 

In eerste instantie kan je eventuele klachten kenbaar maken bij Ywo Lakke (directeur van de AvC). Mocht dit niet tot een oplossing leiden dan kan je je wenden tot de klachtencommissie.

In 2010 is een klachtencommissie benoemd, bestaande uit een onafhankelijk voorzitter (jurist en coach). Per klacht krijgt deze commissie krijgt een tijdelijk extra lid. Dit extra lid zal een van de freelance trainers zijn waarmee de AvC samenwerkt.

Het oordeel van de klachtencommissie is voor de AvC bindend. Eventuele consequenties zullen  door de AvC binnen de gestelde termijnen worden afgehandeld. 

De doelstelling van de klachtenprocedure is het onderzoeken, beoordelen en toezien op de afhandeling van klachten van klanten over de AvC.

Klachten kunnen betrekking hebben op:

  • het handelen of nalaten van de AvC bij de uitvoering van een opleiding of een opdracht, in het bijzonder met betrekking tot de Ethische Gedragscode van de AvC
  • financiŽle geschillen voortvloeiend uit de tussen de klager en de AvC.  

Afronding van de klachtenprocedure betekent dat de klachtencommissie (schriftelijk) uitspraak doet of de ingediende klacht gegrond is of niet.

Klik hier voor het complete Klachtenreglement (PDF-document). 

Samenstelling
De klachtencommissie bestaat op dit moment uit:
 

  • M. van Linden, voorzitter   (email:  klik hier)

 

 

 

INSCHRIJVEN

 


 

Erkende opleiding

 

 


 

Profielen van onze trainers

 


 

Studiegids als PDF

 


 

Zoek je een coach?

 


 

Gemiddelde waardering van 8.2

 


 

 

 

 

 

 

 


copyright © 2003  Academie voor Coaching, last modified: 05-07-2018